کلینیک آریاایران نوین

کلینیک زیباسازی و جوانسازی پوست ومو

کلینیک آریاایران نوین

کلینیک زیباسازی و جوانسازی پوست ومو

کاشت مو و کاشت ابرو و جراحی زیبایی و عمل های زیبایی و جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد و تقویت مو از خدمات اصلی کلینیک آریاایران نوین است

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی در ناحیه صورت می باشد . عمل کاشت ابرو باید در کلینیک های تخصصی کاشت ابرو و زیر نظر متخصصین پوست  و مو و زیبایی انجام شود. می توان گفت روش های کاشت مو که برای کاشت موهای سر به کار می روند ، قابل استفاده برای کاشت موهای ناحیه ابرو هم می باشند. فقط متقاضیان کاشت ابرو باید دقت داشته باشند چه روش را برای کاشت ابرو در نظر می گیرند. هزینه و قیمت کاشت مو هم با توجه به روشی که کاشت مو انجام یم شود ، تعیین خواهد شد.

قیمت کاشت ابرو

روش fut کاشت ابرو و روش fue کاشت ابرو از بهترین و جدیدترین روش های مورد استفاده برای کاشت ابرو هستند. هزینه و قیمت کاشت ابرو با توجه به کلینیک مورد نظر و تعرفه های پزشک زیبایی و مواد مورد نیاز برای عمل کاشت ابرو و هزینه های قبل و بعد از کاشت ابرو و میزان فولیکول مو مورد نیاز برای ابرو و میزان طاسی ابروها تعیین می شود.
  قیمت کاشت ابرو

کلینیک های کاشت ابرو

برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو و اطلاع از تعرفه های عمل کاشت ابرو حتما باید درمورد همه کلینیک های زیبایی و کاشت مو تحقیق کنید و بهترین کلینیک که دارای کادر مجرب و تخصصی برای این عمل زیبایی هستند را پیدا کنید. البته باید از روش های استاندارد و نوین پزشکی برای انجام کاشت ابرو استفاده شود و از طبیعی بودن موها بعد از کاشت ابرو اطمینان حاصل کنید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی